Současnost

Středa Zataženo 19/4 °C
Čtvrtek Polojasno 12/5 °C
Pátek Zataženo 13/3 °C
Sobota Zataženo 13/5 °C

Změna velikosti písma

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
Prodej kuřic
CIRKUS   MISTRÁL
28 29 30 31 1
2 3
CVIČENÍ     JÓGA V DENNÍM ŽIVOTĚ
Výstraha
4
Záříjový sraz seniorů
5
Záříjový sraz seniorů
6
Oznámení o přerušení dodávky el. energie - 6.9.2024 v Janově
Záříjový sraz seniorů
7
Záříjový sraz seniorů
8
Záříjový sraz seniorů
9
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie
Záříjový sraz seniorů
10
Záříjový sraz seniorů
11
Záříjový sraz seniorů
12
Záříjový sraz seniorů
Informace - příprava na vytrvalý déšť a povodně v Jihočeském kraji
13
Záříjový sraz seniorů
Informace - příprava na vytrvalý déšť a povodně v Jihočeském kraji
Informace ČHMÚ k 13.9.2024
14
Záříjový sraz seniorů
Informace - příprava na vytrvalý déšť a povodně v Jihočeském kraji
Informace ČHMÚ k 13.9.2024
15
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Záříjový sraz seniorů
Informace - příprava na vytrvalý déšť a povodně v Jihočeském kraji
Informace ČHMÚ k 13.9.2024
Hydrologické předpovědi maximálních průtoků k 15.9.2024
Meteorologická situace 15.9.2024
Usnesení Ústřední povodňové komise ze dne 15.9.2024
16
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Záříjový sraz seniorů
UPOZORNĚNÍ - Informace o kvalitě pitné vody
Informační zpráva č. 7 Povodí Vltavy - hydrologická situace
Vyhlášení II. stupně povodňové aktivity - stav pohotovosti
Předpověď průtoků k 16.9.2024
Zápis č. 4 z jednání Povodňové komise Města Soběslavi ze dne 16.9.2024
Usnesení Ústřední povodňové komise z 8. zasedání dne 16.9.2024
Zápis z úvodního zasedání Krizového štábu Jihočeského kraje dne 16.9.2024 č. 3/KŠ/2024
Informační zpráva č. 8 Povodí Vltavy z 16.9.2024 ve 14:00 hod.
Informační zpráva č. 9 Povodí Vltavy z 16.9.2024 v 15:00 hod.
Informační zpráva - hlásné a předpovědní povodňové služby ČHMÚ z 16.9.2024, 16:00 hod.
Tisková zpráva po jednání Povodňové komise Jihočeského kraje 16.9.2024, 18.00 hod.
17
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Záříjový sraz seniorů
Kulminační průtoky
Usnesení ze dne 17.9.2024
Zápis č. 5 + Kulminace + Zpráva Povodí
Z Á P I S z úvodního zasedání Krizového štábu Jihočeského kraje dne 17. 09. 2024
Předpověď kulminace
Informační zpráva č. 13 + průtoky + model průtoků
18
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Záříjový sraz seniorů
informace o průběhu průtoku
Doporučení při povodních + informační zprávy
5. zápis KŠ JčK
19
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Výstraha
Zápis č.6 + předpověď
Informační zpráva č. 12
Nové informace
Zápis č.7 + usnesení
20
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Povodňové informace
Informační zpráva č. 13 + usnesení
Výstraha
Zápis povodňové komise č. 8
21
Oznámení o drcení betonového recyklátu
22
Oznámení o drcení betonového recyklátu
23
Oznámení o drcení betonového recyklátu
24
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Výstraha
25
Oznámení o drcení betonového recyklátu
SBÍRKA POMOCI PRO POSTIŽENÉ OBLASTI V OBCI ROUDNÁ
26
Oznámení o drcení betonového recyklátu
27
Oznámení o drcení betonového recyklátu
Odvolání II. stupně povodňové aktivity – stav pohotovosti
28
Oznámení o drcení betonového recyklátu
29
Oznámení o drcení betonového recyklátu
30
Oznámení o drcení betonového recyklátu
1
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie - 1.10.2024
2
ŘÍJNOVÝ SRAZ SENIORŮ
3
Očkování psů proti vzteklině
4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8.00 - 12.00 18.00 - 20.00
    Úterý 8.00 - 12.00
    Středa 8.00 - 12.00 14.00 - 17.00
    Čtvrtek 8.00 - 12.00
    Pátek 8.00 - 12.00 -
  2. Telefonické podání: pevná linka - 381 520 016
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti  můžete doručit elektronicky na adresu obec@obecroudna.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách

Telefonické podání: pevná linka - 381 520 016

poštou na adresu Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav

Elektronicky na e-mail: obec@obecroudna.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pedb7cf
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách
  • Poštou na adresu Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby

Sazebník úhrad za poskytování informací pro úhradu nákladů podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí a podle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679

Obec Roudná stanoví

v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spojení s § 17 tohoto zákona, s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, s § 10 odst. 3 a 4 zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí, s článkem 12 odst. 5 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679 a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhrad za poskytování informací:

čl. I.

Náklady na pořízení kopií

  1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:
  2. a) jednostranná ................................................................ 2 Kč
  3. b) oboustranná ................................................................ 4 Kč Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A3:
  4. a) jednostranná ................................................................ 4 Kč
  5. b) oboustranná ................................................................ 8 Kč
  6. Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka 3 Kč
  7. Za pořízení skenu či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 při skenování a do velikosti A3 při fotografování včetně úpravy k odeslání …………………..…….5 Kč
  8. Za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou obec/škola/školka za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.
  9. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí/školou/školkou se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.

čl. II.

Náklady na opatření technických nosičů dat

  1. 1 ks CD ................................................................................... 10 Kč
  2. 1 ks DVD ................................................................................ 20 Kč
  3. Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.

čl. III.

Náklady na odeslání informací žadateli

  1. Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s. p., případně jiného poskytovatele poštovní služby. Náklady na balné se stanoví paušální částkou 20,- Kč za jednu poštovní zásilku. 2. V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována.

čl. IV.

Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací

  1. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se úhrada požaduje za vyhledávání delší než 20 minut. Úhrada za hodinu vyhledávání jedním pracovníkem je 250,- Kč, započítává se každých i započatých 30 minut. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců obce/školy/školky, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací, podle schváleného rozpočtu pro rok 2018. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více pracovníky bude úhrada dána součtem doby připadající na každého pracovníka.
  2. Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady, nezbytné k vyhledání informace (např. náklady na jízdné na odlehlé pracoviště), budou účtovány na základě individuální kalkulace.
  3. Do vyhledávání se zahrne s ohledem na konkrétnost formulace žádosti pouze vyhledání, ve kterém dokumentu se požadovaná informace nachází (např. v evidenci, spisové službě), vyhledání samotného dokumentu (např. ve spisovně, v počítači), vyhledání požadovaných informací v dokumentu, přenesení informací do sdělení žadateli (výpisem nebo kopírováním v počítači). Omezeně lze zahrnout čas nutný na anonymizaci chráněných údajů. Ostatní činnosti spojené s vyřízením žádosti, včetně právního posouzení, se nezapočítávají. Nezapočte se ani čas kopírování listinných dokumentů, který je již vyjádřen jednotkovou sazbou za kopii.

čl. V.

Ostatní ustanovení

  1. Celková výše úhrady je součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Do celkové výše 100,- Kč nebude úhrada požadována, pokud žadatel nepodal po dobu jednoho měsíce od podání předchozí žádosti další žádost.
  2. Z důvodu hodných zvláštního zřetele může starosta obce/ředitel školy/ředitel školky od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.
  3. Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v pokladně obecního úřadu/školy/školky v úředních hodinách nebo převodem na bankovní účet obce zveřejněný ZDE.
  4. Tento sazebník se stanoví na účetní období 4 let.

5. Sazebník byl schválen usnesením Zastupitelstva obce Roudná ze dne 28.05.2018, č. 38/423/2018. (pozn. v případě, že sazebník schválila rada obce.

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

Zpráva o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb.

Informace poskytnuté v elektronické podobě

Odpovědi