Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8.00 - 12.00 | 18.00 - 20.00 |
Úterý | 8.00 - 12.00 | - |
Středa | 8.00 - 12.00 | 14.00 - 17.00 |
Čtvrtek | 8.00 - 12.00 | - |
Pátek | 8.00 - 12.00 | - |
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách
Telefonické podání: pevná linka - 381 520 016
poštou na adresu Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav
Elektronicky na e-mail: obec@obecroudna.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pedb7cf
Elektonickou podatelnou
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Sazebník úhrad za poskytování informací pro úhradu nákladů podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí a podle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679
Obec Roudná stanoví
v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spojení s § 17 tohoto zákona, s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, s § 10 odst. 3 a 4 zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí, s článkem 12 odst. 5 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679 a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhrad za poskytování informací:
čl. I.
Náklady na pořízení kopií
čl. II.
Náklady na opatření technických nosičů dat
čl. III.
Náklady na odeslání informací žadateli
čl. IV.
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
čl. V.
Ostatní ustanovení
5. Sazebník byl schválen usnesením Zastupitelstva obce Roudná ze dne 28.05.2018, č. 38/423/2018. (pozn. v případě, že sazebník schválila rada obce.
Roudná 46
392 01 Soběslav
Telefon: +420 723 907 696
E-mail: obec@obecroudna.cz
Pondělí8:00 - 12:0018:00 - 20:00
Úterý8:00 - 12:00
Středa8:00 - 12:0014:00 - 17:00
Čtvrtek8:00 - 12:00
Pátek8:00 - 12:00