Drobečková navigace

Obec Roudná > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8.00 - 12.00 18.00 - 20.00
    Úterý 8.00 - 12.00  
    Středa 8.00 - 12.00 14.00 - 17.00
    Čtvrtek 8.00 - 12.00  
    Pátek 8.00 - 12.00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 381 520 016
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti  můžete doručit elektronicky na adresu obec@obecroudna.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách

Telefonické podání: pevná linka - 381 520 016

poštou na adresu Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav

Elektronicky na e-mail: obec@obecroudna.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pedb7cf
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobní podání: na Obecním úřadě - Obec Roudná, Roudná 46, 392 01 Soběslav úředních dnech a hodinách
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby

Sazebník úhrad za poskytování informací pro úhradu nákladů podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí a podle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679

Obec Roudná stanoví

v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spojení s § 17 tohoto zákona, s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, s § 10 odst. 3 a 4 zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí, s článkem 12 odst. 5 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679 a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhrad za poskytování informací:

čl. I.

Náklady na pořízení kopií

  1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:
  2. a) jednostranná ................................................................ 2 Kč
  3. b) oboustranná ................................................................ 4 Kč Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A3:
  4. a) jednostranná ................................................................ 4 Kč
  5. b) oboustranná ................................................................ 8 Kč
  6. Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka 3 Kč
  7. Za pořízení skenu či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 při skenování a do velikosti A3 při fotografování včetně úpravy k odeslání …………………..…….5 Kč
  8. Za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou obec/škola/školka za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.
  9. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí/školou/školkou se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.

čl. II.

Náklady na opatření technických nosičů dat

  1. 1 ks CD ................................................................................... 10 Kč
  2. 1 ks DVD ................................................................................ 20 Kč
  3. Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.

čl. III.

Náklady na odeslání informací žadateli

  1. Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s. p., případně jiného poskytovatele poštovní služby. Náklady na balné se stanoví paušální částkou 20,- Kč za jednu poštovní zásilku. 2. V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována.

čl. IV.

Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací

  1. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se úhrada požaduje za vyhledávání delší než 20 minut. Úhrada za hodinu vyhledávání jedním pracovníkem je 250,- Kč, započítává se každých i započatých 30 minut. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců obce/školy/školky, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací, podle schváleného rozpočtu pro rok 2018. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více pracovníky bude úhrada dána součtem doby připadající na každého pracovníka.
  2. Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady, nezbytné k vyhledání informace (např. náklady na jízdné na odlehlé pracoviště), budou účtovány na základě individuální kalkulace.
  3. Do vyhledávání se zahrne s ohledem na konkrétnost formulace žádosti pouze vyhledání, ve kterém dokumentu se požadovaná informace nachází (např. v evidenci, spisové službě), vyhledání samotného dokumentu (např. ve spisovně, v počítači), vyhledání požadovaných informací v dokumentu, přenesení informací do sdělení žadateli (výpisem nebo kopírováním v počítači). Omezeně lze zahrnout čas nutný na anonymizaci chráněných údajů. Ostatní činnosti spojené s vyřízením žádosti, včetně právního posouzení, se nezapočítávají. Nezapočte se ani čas kopírování listinných dokumentů, který je již vyjádřen jednotkovou sazbou za kopii.

čl. V.

Ostatní ustanovení

  1. Celková výše úhrady je součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Do celkové výše 100,- Kč nebude úhrada požadována, pokud žadatel nepodal po dobu jednoho měsíce od podání předchozí žádosti další žádost.
  2. Z důvodu hodných zvláštního zřetele může starosta obce/ředitel školy/ředitel školky od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.
  3. Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v pokladně obecního úřadu/školy/školky v úředních hodinách nebo převodem na bankovní účet obce zveřejněný ZDE.
  4. Tento sazebník se stanoví na účetní období 4 let.

5. Sazebník byl schválen usnesením Zastupitelstva obce Roudná ze dne 28.05.2018, č. 38/423/2018. (pozn. v případě, že sazebník schválila rada obce.

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

Zpráva o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb.

Informace poskytnuté v elektronické podobě

     

 

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 7 - 2015.pdf

 

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 2016.pdf

 

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 1 - 2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 2-2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 3 - 2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí informace 4 -2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 5 -2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí informace 6 -2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 7 - 2017.pdf

Odpověď na žádost o poskytnutí inf. 8 -2017.pdf

 

Odpověď na žádost o poskytnutí informace 1 - 2018.pdf

  

 

 

 

 

 

Znak_mini.png 

 

CEZ_EPP_vyzva_200x200.jpg

Projekt Nadace ČEZ 

nadační příspěvek Nadace Čez ve výši 50 000,-Kč přispěl na elektroinstalaci nového zvonu do kapličky v obci Roudná 

 

 

 

ZMĚNA SBĚRNÉHO MÍSTA

 

 

oznamujeme OBČANŮM změnu sběrného místa a to na sběrný dvůr firmy Cottex Trade s.r.o., se sídlem Roudná č.1

Jsou zajištěny 2 dny pro sběr odpadu a to středa a sobota od 14.00 do 16.00 hod. po celý rok.

Občané vlastnící nemovitost bez trvalého bydliště v obci Roudná – Janov se budou prokazovat na sběrném dvoře dokladem totožnosti a dokladem o zaplacení poplatku za odpad.

Vše je již v platnosti.

 

 

 

PRODEJ PALIVOVÉHO DŘEVA

 

túje                  500,-Kč/bm

směs dřev.      700,-Kč/bm

--------------------------------------

Kroužek   MLADÍ HASIČI -        SOKOLI ROUDNÁ

https://www.sdhroudna.cz/

      .................................

MYSLIVECKÝ spolek

         BOR Klenovice

     .............................

TJ  DYNAMO              ROUDNÁ

Knihovna

Provozní hodiny :

Každý čtvrtek
15.30 - 17.30 hod.

Knihovnice :
Emília Kohoutová
E-mail :
knihovna.roudna@centrum.cz

      ................................

 

Autokemp POHODA Roudná

http://www.autokemp-roudna.cz/

 

      ..........................

Mapový portál GEOSENSE - Roudná

http://www.geosense.cz/
geoportal/roudna

Spolufinancováno z prostředků Jihočeského kraje v rámci AP PRK 2008

 


www.kraj-jihocesky.cz


www.portal.gov.cz


www.epusa.cz


www.ochranaobyvatel.cz


http://pocasi.chmi.cz/index.html/

http://www.geosense.cz/geoportal/roudna

Vyhledat v textu

23. 9. Berta

Zítra: Jaromír

Místní poplatky 2018

 

 

 

 

VÝSLEDKY VOLEB

Výsledky hlasování v obci Roudná - volba prezidenta 26. a 27. 1. 2018 (2. kolo)

 

Výsledky hlasování v obci Roudná - volba prezidenta 12. a 13. 1. 2018  

 

Výsledky voleb v obci Roudná - Volby do PS Parlamentu ČR 20. a 21.10.2017

Výsledky voleb v obci Roudná - Volby do 1/3 Senátu Parlamentu ČR - 2. kolo

 

Výsledky voleb v obci Roudná - Volby do Zastupitelstva Jihočeského kraje

 

Výsledky voleb v obci Roudná - Volby do 1/3 Senátu Parlamentu ČR

 

Výsledky voleb do Zastupitelstva obce Roudná - 14.3.2015

 

ÚZEMNÍ PLÁN

textova cast Roudna čistopis pro zastupitelstvo.pdf

výkres předpokládaných záborů půdního fondu.pdf

výkres veřejně prospěšných staveb, opatření a asanací.pdf

hlavní výkres.pdf

výkres základního členění území.pdf

koordinační výkres.pdf

výkres širších vztahů.pdf

 

 

 Územní studie Roudná Janov

HLAVNI_VYKRES_ROUDNA.pdf

 

 PROJEKTY PODPOŘENÉ V ROCE 2017 Z DOTACÍ KRAJSKÉHO ÚŘADU JIHOČESKÉHO KRAJE

 

ZHOTOVENÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE

DOTACE  85 000,-KČ

 

ROUDENSKÉ MAJÁLES

 DOTACE 30 000,-KČ

 

REKONSTRUKCE VODOVODU JANOV

DOTACE   750 000,-KČ

 

VÝSTAVBA CHODNÍKŮ

DOTACE  220 000,-KČ

 

 

PROJEKT PODPOŘENÝ MINISTERSTVEM KULTURY - ORP 2017

OPRAVA MÁRNICE

DOTACE    196 000,-KČ

 

 

 

 

 

 

PROJEKTY PODPOŘENÉ V ROCE 2016 Z DOTACÍ KRAJSKÉHO ÚŘADU JIHOČESKÉHO KRAJE

OBNOVA KANALIZACE V ZAHRADNÍ ULICI

DOTACE 500 000,-KČ

ZŘÍZENÍ KOLUMBÁRNÍCH STĚN NA HŘBITOVĚ V JANOVĚ

DOTACE 40 000,-KČ

OPRAVA HŘBITOVNÍ ZDI V JANOVĚ

DOTACE 31 000,-KČ

OSLAVA 300 LET VZNIKU KOSTELA  JANA NEPOMUCKÉHO V JANOVĚ

DOTACE 20 000,-KČ

ROUDENSKÉ KULTURNÍ SETKÁNÍ - OSLAVA 635. VÝROČÍ VZNIKU OBCE ROUDNÁ

DOTACE 20 000,-KČ

POŘÍZENÍ MULTIKÁRY

DOTACE 220 000,-KČ

 

 

PROJEKT PODPOŘENÝ MINISTERSTVEM KULTURY - ORP 2016

 

OPRAVA MÁRNICE NA HŘBITOVĚ V JANOVĚ

DOTACE 154 000,-KČ

 

 

roudna_foot.png